هنگام خرید ماشین آلات صنعتی چه نکاتی را در نظر بگیریم؟


۷نکته برای مقایسه دستگاه‌ها در یک نمایشگاه تجاری

بسته‌بندی‌کنندگان، نمایشگاه‌های بزرگ تجاری این صنعت را به عنوان فرصتی برای دیدن چیزهای جدید و خرید ماشین‌آلات بعدی خود پیگیری می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از نکاتی آزموده شده، استفاده بهتری از این رویدادها داشته باشید. وقتی تصمیم خرید گرفته می‌شود، می‌دانید که تیم شما گزینه‌های مناسب را ارزیابی می‌کند.

۱- پیشاپیش تکالیف خود را انجام دهید، نمایشگاه‌های عمده تجاری، ازهفته ها پیش، کارهایی عالی در مورد ارائه اطلاعات راجع به کسانی که در نمایشگاه شرکت می‌کنند، محل قرارگیری غرفه‌ها و حتی اینکه کدام ماشین‌آلات در هر غرفه قرار خواهند گرفت ارائه می‌کنند. از این اطلاعات پیشین استفاده کرده و برای بازدید از تامین‌کنندگانی خاص برنامه‌ریزی کنید.

۲- یک تیم متقابل کارکردی (cross-functional) انتخاب کنید، بسته‌بندهای با تجربه، یک تیم متقابل کارکردی را برای شرکت در یک نمایشگاه تجاری جمع‌آوری می‌کنند تا نقطه نظرات متفاوت را ترکیب کنند. شما حداقل باید نمایندگانی از عملیات، تحقیق و توسعه، مهندسی، خرید و بازاریابی داشته باشید. روی طرحی که نمایشگاه را پوشش دهد توافق کنید و به صورت یک تیم و یا گروه‌هایی کوچک برای مقایسه یادداشت‌ها و نقطه نظرات در تعامل باشید.

۳- … ادامه در اینجا


۱۰نکته برای خرید دستگاه پرکن مایع

برای خرید یک دستگاه پرکن مایع (liquid filler) مناسب نکات متعددی وجود دارد که باید آنها را در نظر داشت:

آگاهی از چگونگی تاثیر دستگاه بر محصول:
شما باید تاثیر دستگاه پرکن بر محصول مد نظر برای بسته‌بندی را مورد توجه قرار دهید. حالت یا گرانروی (ویسکوزیته) مایع می‌تواند به طور ناخواسته و تنها بر اساس ساختار فیزیکی دستگاه تغییر کند.
برای مثال، عبور مایع از زانویی‌، لوله‌ها و پمپ‌های اضافی می‌تواند گرانروی مایع را تغییر داده و آن را بسیار رقیق کند. همچنین سرعت بالا می‌تواند بر بعضی از محصولات تاثیر منفی بگذارد.
آیا محصول شما خوراکی یا نوشیدنی دارای اجزای کوچک (تکه‌های میوه، فیبر یا دانه‌) است؟ آیا محصولتان، تمیزکننده دارای افزودنیهای معطر یا آنزیمهایی است که به مراقبت خاص نیاز دارد؟
آیا برش (shearing) محصول موجب تغییرات نامطلوب گرانروی آن می‌شود؟ بنابراین شما باید خواص محصول را در صدر اولویت‌ها موقع انتخاب دستگاه پرکن مایع قرار دهید.
آگاهی از این که محصول،
استفاده از چه نوع دستگاه پرکن را ایجاب می‌کند؟
نوع دستگاه پرکن غالبا وابسته به خواص نوشیدنی/محصول و نوع و شکل ظروف است. در مورد مایعات برخوردار از ویژگی جریان آزاد مانند نوشیدنی‌ها، استفاده از دستگاه‌های با جریان زمان‌بندی شده (timed-flow) یا سرریز (overflow) مناسب است، در حالی که برای محصولی با گرانروی بالاتر، پر کن پیستونی یا نوعِ جابجایی مثبت (PD) می‌تواند مناسبتر باشد.
نوع ظرف، حجم پرشدن و قطر دهانه‌ نیز  اهمیت دارد. دستگاه‌های با ویژگی جریان زمان‌بندی شده و اُوِرفلو در نحوه انتقال محصول به ظرف تفاوت دارند. پرکن‌های جریان زمان بندی شده، دستگاه‌های پر کننده حجمی هستند به این معنا که در هر سیکل پر کردن، دقیقا حجم یکسانی از مایع را وارد ظرف می‌کنند. این دستگاه‌ها برای پر کردن بسیار دقیق صرفنظر از شکل ظرف طراحی می‌شوند. با این حال اگر حجم ظرف متغیر باشد، سطح پر شدن می‌تواند ناهمسان به نظر برسد. بطری‌های شیشه‌ای، نمونه خوبی از ظروفی هستند که غالبا شکل و حجم متغیر دارند.

شناخت چالش‌های پیش رو
در مورد نوشیدنی‌های دارای تکه‌های میوه یا پالپ:… ادامه مطلب در اینجا


شش نکته برای خرید ماشین لیبل‌گذار

بازار امروز به سرعت در حال تغییر است و نیاز به استراتژی قوی جهت بسته‌بندی دارد. آیا می‌توانید برچسب کالای خود را با تغییرات محیطی تطبیق دهید؟

۱-کاربردتان را دریابید

برای چه شما نیاز به Case labeling دارید؟
آیا شما نیاز به یک سیستم که طیف گسترده‌ای از برچسب‌ها، فونت‌ها و case را شامل شود دارید؟
آیاCase labeling هر دو دستگاه چاپ حرارتی مستقیم و انتقالی را شامل می‌شود؟
چه چیزی در مورد سریال لیبلینگ در پروسه پیوسته برای سرعت‌های بالا وجود دارد؟
تمام قابلیت‌های موجود را بررسی کنید. شما نیازمند پرسش از تامین‌کننده‌های موفق جهت کاربرد نهایی محصولتان را هستید.

۲-درک نیازهای مشتریان…

ادامه مطلب در این جا