مخازن استیل غرب به جمع شرکت‌های دانش‌بنیان پیوست

شرکت مخازن استیل غرب از اعضای انجمن ماشین‌سازان صنایع غذایی ایران به جمع شرکت‌های دانش‌بنیان پیوست.

گروه صنعتی M.S.G) مخازن استیل غرب (با 25 سال تجربه و با هدف پوشش دادن به نیاز کشور به انواع مخازن استنلس استیل تک جدار، دو جدار و سه جدار و همچنین دستگاه های پاستوریزاتور، انواع پمپ، شیرآلات و اتصالات، با سابقه درخشان در زمینه طراحی مهندسی و تولید انواع ماشین آلات خطوط تولید مواد غذایی و لبنی، دارویی، بهداشتی، رنگ و رزین، پتروشیمی و … با کوله باری از تجربه دیرین و تلفیق آن با دانش و تکنولوژی روز دنیا بر اساس پیشرفتهترین متد و با رعایت استانداردهای جهانی، در شهرک صنعتی بوعلی همدان تاسیس شد.

با تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و براساس نظر کارشناسی ارزیابان دانش بنیان، دستگاه لوب پمپ و دستگاه اسانس‌گیر شرکت مخازن استیل غرب به عنوان محصولات دانش بنیان تشخیص داده شده است.

دستگاه لوب پمپ تا فشار 20 بار

لوب پمپ ها دسته‌ای خاص از الکتروپمپ‌ها هستند که با توجه به فضای داخلی و بزرگ بودن محفظه پمپ و فاصله بین دنده‌ها، توانایی پمپاژ سیالات با ویسکوزیته بسیار بالا و سیالات دارای فاز جامد بدون آسیب به بافت محصول را دارا می‌باشند.

مهمترین مزیت لوب پمپ قابلیت کاربری در مدت زمان طولانی بدون روغنکاری و مقاوم در برابر خوردگی و  سایش به دلیل عدم تماس فلز به فلز است. دیگر مزیت این لوب پمپ سهولت دمونتاژ و سرویس مجدد است. همچنین بطور تقریبی ماکزیمم دبی این پمپ‌ها 150 مترمکعب بر ساعت و ماکزیمم فشار 20 بار می‌باشد.

این محصول جهت استفاده در صنایع غذایی، دارویی، بهداشتی، آرایشی، شیمیایی و معادن به بازار عرضه شده است.

دستگاه اسانس‌گیر پیشرفته تمام اتوماسیون

پکیج عصاره‌گیری سییتمی شامل چند مجموعه مرتبط ا ست که هر مجموعه متشکل از چند دستگاه تخصصی می‌باشد و گیاه خام به عنوان ورودی پکیج عصاره‌گیری با مقدار مشخصی آب و حلال‌های دیگر که بر حسب نوع محصول تعیین می‌گردد مخلوط می‌شود. خروجی پکیج هم شامل چهار محصول، عصاره گیاه، عصاره تغلیظ شده، اسانس و عصاره خشک می‌باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این سیستم توانایی عصاره‌گیری همزمان برای چند گیاه متفاوت است.

شرکت مخازن استتیل غرب مفتخر است برای اولین بار در خاورمیانه با تکیه بر سال‌ها تجربه حاصل از ساخت ماشین‌آلات مختلف و دانش فنی متخصصین و تیم تحقیق و توسعه این مجموعه، پکیج کامل عصاره‌گیری را جهت استفاده در صنایع دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.