دماگسترسازان نوین به جمع شرکت‌های دانش بنیان پیوست

دستگاه اولترا پاستوریزاتور ESL دماگستر، دانش بنیان شد.

شرکت دماگسترسازان نوین عضو محترم انجمن ماشین سازان صنایع غذایی ایران به جمع شرکت‌های دانش بنیان پیوست.

این شرکت در زمینه ساخت تجهیزات فرایندی صنایع غذایی بویژه لبنیات فعالیت دارد و از شهرت خوبی برخوردار است. دستگاه اولترا پاستوریزاتور ESL این شرکت به دلیل فناوری بالا به همراه طراحی مهندسی ویژه، به عنوان یک دستگاه دانش بنیان مورد تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت.

این دستگاه برای پاستوریزاسیون فرادمایی جهت افزایش ماندگاری محصولات غذایی، بخصوص شیر و لبنیات کاربرد دارد.

از سایر موارد مصرف این دستگاه کرم‌های خوراکی ، سس کچاپ و رب گوجه فرنگی و… می‌باشد. دمای پاستوریزاسیون از 74 الی 90 درجه سانتیگراد به 128 درجه افزایش می یابد و زمان نگهداری در این دما به 4 الی 21 ثانیه کاهش می‌یابد. زمان نگهداری و افزایش طول عمر محصول بدون نگهدارنده برای محصولات مختلف متفاوت است.

علاوه بر آن فناوری دستگاه استریلیزاسیون UHT این شرکت نیز به عنوان فناوری پیچیده و بالا مورد تایید ارزیابان دانش بنیان قرار گرفت.

سیدعلیرضا میربابا رییس شرکت دماگسترسازان نوین ضمن ابراز خوشنودی از رتبه جدید این شرکت این موفقیت را به همه کارکنان و همکاران شرکت دماگستر تبریک گفت. گفتنی است این موفقیت همراستای برنامه عمومی انجمن ماشین سازان صنایع غذایی به سمت دانش بنیان شدن همه اعضا می باشد و از خدمات رضا نورائی مشاور دانش بنیان انجمن نیز در آن بهره گرفته شده است.